Pane Bat Bot - ricetta marochina - Paiine Bat Bot - reteta marocana

la ricetta presa da http://www.cookaround.com/yabbse1/showthread.php?t=56290

100 g di farina 00
100 g di farina di semola di grano duro
7 g di lievito di birra fresco
150 g di acqua
4 g di sale
sciolto il lievito nell'acqua con il sale...
mescolate le farine e aggiunto l'acqua col lievito
impastato tutto
diviso in palline della dimensione di una mozzarella
ho fatto lievitare coperto per 10 minutipoi ho ripreso le palline e, con l'aiuto di un po' di farina, le ho schiacciate fino a ottenere dei panetti di circa 1 cm di spessore
ho coperto con un canovaccio e ho fatto lievitare per un'orettatrascorso questo tempo, ho scaldato la padella (senza nessuno condimento) e ho messo a cuocere i panetti
fateli cuocere per qualche minuto....si devono gonfiare bene, in modo tale da "aprirsi" internamente


in romana:

100 gr faina 00
100 gr faina de griu dur ( semola) .. dar se poate numai cu 00 dc nu aveti alta
7 gr drojdie de bere
150 ml apa ( e bine sa puneti numai 100 si dc mai e cazul mai adaugati ... eu am mai adaugat faina cca 50 gr caci se lipea prea tare )
sare

Se divolva drojdia in apa ( mai bine numai in 100 ml de apa pt motivul de ai sus) Se adauga apa si drojdia peste faina,se amesteca si se adauga si sarea .... se framinta bine pina nu se mai lipeste de miini .... eu am mai adaugat faina caci era prea lipicioasa ... se imparte in 4 parti , se fac bile ... si se lasa la crescut pe o farfurie acoperita ... in reteta originala zice 10 min... mie imi pare cam putin ... si asa ca am lasat mai multicel .. Se pune tigaia la incalzit fara nimic in ea si se intinde fiecare bila de aluat la o grosime de 1 cm .. se pun pe tigaia incinsa si se coc .... tb sa se desfaca in mijloc .. sa rezulte o gaura ... la mine au iesit mai multe gauri mai mici ....dar eu nu am framintat bine precis ... Cert e ca piinica e ff buna oricum si se face repede ....

Nessun commento:

Ultimi commenti