sabato 25 agosto 2007

Aringa con zucchine e funghi - Hering cu dovlecei si ciuperci


4 filetti d'aringa
2 zucchine
3 funghi ( champignon )
1/4 bicchiere passata di pomodoro
1 cucchiaio olio
sale
alloro

Ho pulito per bene i filetti ( ho tolto tutte le lische) e adagiato in una padella con l'olio, le zucchine lavate, mondate e tagliate a fettine, i funghi, il sale e l'alloro. Lasciamo tutto a cuocere al fuoco basso con il coperchio . Aggiungiamo la passata di pomodori e lasciamo ancora alcuni minuti a bollire. Le verdure saranno pronte in 15 minuti e anche il pesce .

in romana:


4 fileuri de peste de hering
2 dovlecei micuti
3 ciuperci mari
1/4 de pahar suc de rosii
1 lingura de ulei
sare
foi de dafin
am scos pielea de pe fileurile de peste  si am curatat cit am putut orice urma de os apoi am pus in cratita cu uleiul pestele, dovleceii rondele, ciupercile in sferturi si sarea si foaia de dafin si am inabusit totul sub capac .
apoi sucul de rosii si putina apa, fara capac se fierbe pina pestele si dovleceii sunt gata sa intre furculita .. cca 15 min ... daca va plac dovleceii si ciupercile mai fierte/moi atunci incepeti prin a inabusi legumele si cand sunt putin inmuiate se adauga pestele etc ....