premio ... la cuoca suggeritrice



Da Tatiana ho ricevuto un premio molto carino la cuoca suggeritrice :-)) perché : " a Cristina per la sua cucina romena, che mi incuriosisce moltissimo" Grazie Tati !! adesso devo per forza ritornare un po' alle origini e cucinare alcune ricette romene perché nei ultimi mesi mi sono un po' spostata verso il medio oriente :-)) ... devo spolverare un po' di ricette romene con tutto il loro profumo di casa mia.

traducerea premiului ar fi " bucatareasa care te inspira " care iti sugereaza, iti da idei eu l-am primt de la Tatiana pentru retetele romanesti ... la rindul meu il daruiesc

alla mia volta lo passo a :


Mona perché è lei la vera cuoca suggeritrice per le ricette romene ;-)) - pentru ca ea este adevarata mea musa inspiratrice cind se vorbeste de retete traditionale romanesti :-))


Nico per tutti i consigli ricevuti da quando ci conosciamo


Nightyfair per i suoi dolci buonissimi che ti lasciano l'acquolina in bocca ( domani provo una delle sue ricette di brownies :-) )

Brii per tutte le conserve dolci e salate che solo a vederle ti viene la voglia di provarle

Irina per le sue ricette raffinate ed eleganti - pentru retetele ei rafinate si elegante

Roxana per le sue ricette e i consigli su come preparare buonissimi menù per le feste e occasioni speciali - pentru retetele si sfaturile despre cum sa prepari meniuri minunate pentru sarbatori si ocazii speciale

premiul il puteti darui uneia sau mai multor persoane care sunt pentru voi muza inspiratiei in bucatarie si care la rindul lor sa il dea mai departe ...

5 commenti:

NIGHTFAIRY ha detto...

Grazie Cri! :) mi fa molto piacere!

brii ha detto...

tesoroooo...che bel premio!!
mi piace un sacco..che dici...lo metto in conserva??
hihi
bacioniiii

Mona ha detto...

Cristinel, multumesc mult pentru premiu !!... piticutul este simpatic foc..imi place mult..
multumesc frumos...esti o dulce :))

Nicoleta ha detto...

Am trecut sa-ti multumesc pentru premiu. Grazie mille!
O duminica placuta!
Te pup,

P.S
Acum mi-a ramas gandul la placinta aia cu mere.

roxana ha detto...

Cristina, multumesc si eu pentru premiu. Desi pe blog nu am apucat sa pun multe din pozele cu meniuri, iti multumesc pentru incredere si compliment. Cat despre placinta... ieri am facut si eu, numai ca e diferita... ce reteta minunata ai la aluat, desi e mai mult de lcuru, arata minunat foitele cum se separa...

Ultimi commenti