Foodie Blogroll Button

The Foodie Blog Roll Contests: Winner!

I am happy because the new year brought me a prize from Foodie Blogroll and this message:

"Hello Cristina!
We are happy to let you know that your blog was randomly selected as one of the 5 monthly winners of the Foodie Blogroll 3-month Milestone Rewards Program!
Your membership reached the 3-month milestone this month! Thank you for being with us!
You won the Foodie Blogroll Button :)
"

Thank you Jenn aka The Leftover Queen & The Foodie Blogroll Team

*************

Noul an mi-a adus acest premiu neasteptat, blogul meu a fost ales printre cei 5 cistigatori ai Foodie Blogroll 3-month Milestone Rewards Program.

Muòltumesc Jenn aka The Leftover Queen & The Foodie Blogroll Team

***************

Il nuovo anno ha debutato con un premio, il mio blog è stato scelto per il Foodie Blogroll 3- month Milestone Rewards Program
Grazie a Jenn aka The Leftover Queen & The Foodie Blogroll Team

7 commenti:

Mary ha detto...

Complimenti !

Laura ha detto...

Felicitari draga Cristina!!! Ai inceput cu dreptul noul an! :P
La multi ani!!!

Cristina ha detto...

Grazie Mary.
Multumesc mult Laura, asa e, cu dreptul se pare :-) macar virtual ;-)

manu e silvia ha detto...

That's a wonderful news!!! We're very pleased for you!!
kisses

Cristina ha detto...

Carissime gemelline grazie di cuore.
Io sono pero' in debito con voi con una ricetta di verza, non ho dimenticato ma non l'ho preparato ancora, la prossima volta sarà dedicata a voi :-)
Ciao

nicoleta ha detto...

Grande Cris! Sono contenta!

Irina ha detto...

Felicitari!

Ultimi commenti