Pulpa de curca umpluta cu morcovi si nuci





in romana  

 Ingrediente :

O pulpa superioara de curca ( e mai mica decit cea de curcan, cred ca are vreo 400 gr cu tot cu os ) .


umplutura :
10 morcovi mici / baby ( cit degetul de la mina era fiecare)
un pumn de nuci ( miezul curatat si copt putin in cuptor )
vreo 2-3 linguri de stafide
sare


nota :
1-2 linguri de parmezan ras ar merge de minune in umplutura sau poate chiar morcovii rasi si inabusiti cu putina ceapa , eu nu am pus si umplutura rezulta usor sfarimicioasa


Dezosam pulpa de curca, dupa ce am curata bine pielea de eventuale pene, parpalita putin la flacara si spalata bine ..

O taiem cu cutitul ca sa o desfacem mai bine si sa rezulte un strat de carne destul de uniform.

Radem sau mixam la robot morcovii si nucile, amestecam in castron cu stafidele ( le puteti tine in putina apa calda inainte ) si adaugati sare. Amestecati bine si aszati umplutura pe carne,

Rulati si legati cu sfoara de bucatarie. Eu mai intii am prins ruloul cu niste scobitori ( daca aveti de metal sunt mai bune) si apoi am loegat cu sfoara si cind era legat am scos scobitorile... carnea e mai franjurita pe margini deci e mai greu de legat.

Puneti ruloul in tava cu 1-2 linguri de apa si introduceti in cuptorul gata incalzit la cca 200 °C .

Coaceti pina cind se rumeneste frumos, mai adaugati din zeama pe care o lasa in tava cu lingura deasupra din cind in cind..

Lasati sa se raceasca putin si apoi taiati felii ...





nota :Daca nu vreti sa pastrati pielea nici macar pentru gatit ( e singura parte grasa de la curca) atunci puteti sa inveliti pulpa dezosata si fara piele in felii de sunca/ bacon


english Leggi anche /Citeste si /Read also : titlu

Nessun commento:

Ultimi commenti