venerdì 29 settembre 2006

Sandwich di zucchine con formaggio - Sandwich de dovlecel cu brinza







zucchine e fette
formaggio ( brie )
pastella (farina+latte)
pangrattato

una fetta di zucchine, brie, fetta di zucchine, mettiamo uno stuzzicadenti per tenerli insieme, passiamo tutto nella pastella e poi nel pangrattato, fritte nel olio

in romana

Ingrediente:
-dovlecelul taiat rondele sau pe lung
- un aluat ca de clatite din : faina + lapte
- pesmet
- brinza ( eu am folosit Brie, dar merge mozzarella sau cascaval, brinza topita .. ) 

am taiat dovlecelul felii ( si pe lung si rondele dupa cum mi-a venit ) si l-am sarat, dupa citeva minute a "transpirat" apa din el , l-am sters cu servetul de hirtie si am pus cite o felie mica de brinza intre 2 felii de dovlecel. Am infipt o scobitoare ca sa fiu sigura ca nu se desface si m-a ajutat si la prajit. Am trecut sandwich-ul prin aluat si apoi prin pesmet si am prajit la foc moale la inceput si mai viu la sfirsit, mai intii pe o parte apoi am scos scobitoarea si am intors sa se rumeneasca si pe cealalta parte. Se poate la fel de bine trece prin faina , ou si pesmet ca la snitzel , sau numai prin aluat ca de clatita ( ca cel facut de mine dar si cu ou in compozitie). Eu am facut cantitate mica ( ca pt 2 pers ) si din 1 ou iesea prea mult aluat .. Atentie : dovlecelul nu se inmoaie foarte tare deci va avea aceeasi consistenta ca atunci cind e preparat in tempura ( usor crocant, intre copt si crud... ) daca va plac legumele mai moi , mai patrunse atunci puteti oparii feliile de dovlecel in apa cu sare ...