Caviale di melanzane - Icre de vinete





ingredienti:
2 melanzane
1 cucchiaino senape
1/2 cucchiaino aglio tagliato a pezzetini ( o meno aglio)
1 cucchiaio succo di limone
sale
olio di oliva
le due melanzane si tagliano a lungo e ogni metà si taglia come nella foto e si spennella con olio. Le inforniamo al forno per 25/30 min. finché la polpa risulterà tenera..
Lo togliamo ( la polpa cotta) con un cucchiaio e le scoliamo per eliminare il liquido rimasto e aggiungiamo : senape, aglio, sale, limone e un altro po' di olio e mettiamo tutto nel blender. Frullariamo bene come una maionese.. Se c'è bisogno aggiungiamo altro po' di olio.
Lasciate in frigorifero.Togliete dal frigorifero pochissimo tempo prima di servire e servite con del pane tostato.

in romana :

Ingrediente:
2 Vinete,
1 lingurita mustar,
1/2 lingurita usturoi taiat marunt,
putina zeama de lamaie,
sare,
ulei de masline
Se taie 2 vinete in doua pe lungine, se cresteaza in diagonala si incrucisat, se pune sare, se pun la scurs cu o oala de tuci deasupra pentru o ora. Se scurg, se spala, se sterg cu un servetel, se pune putin ulei de masline pe partea taiata, si se dau la cuptor, foc mediu, pentru o ora, sau pina cind sint moi. Se ia pulpa cu o lingura de pe coaja, se pune intr-o sita si se lasa la scurs. Se pune in blender, cu usturoi, mustar, lamaie, sare dupa gust si putin ulei de masline.
Lasati sa se raceasca in frigider. Scoateti din frigider cu putin timp inante sa le serviti si le serviti pe piine prajita.
Dupa reteta Simonei de AICI

Nessun commento:

Ultimi commenti